07 May 2011

Review Filem SERU....!!


Walaupun balik Penang 3 hari ja, sempat lagi aku tgk wayang dgn fmly, hehe...

Kali ni cerita SERU lak, agak menyeramkan.... filem ni lain daripada yang lain, yang mana lebih tertumpu kepada krew2 di lokasi yang di ganggu...

Permulaan cerita agak drastik, terus ke babak seram... watak2 seperti pieree andre, nora danish n awal ashaari hanya sampingan jea...

Filem ni lebih tertumpu pada krew d lokasi pengambaran, d mana ada jea rasukan, byk gak babak suspen (sampaikan adik aku kat sebelah jerit kuat giler), haha....

Cuma cara filem ni d bawa agak memeningkan penonton, tetapi pujian harus d berikan, konsep filem nie agak berlainan berbanding filem2 seram yang lain...

Boleh tahan seram gak la, byk babak2 suspen.... bersedia la korang dgn babak suspen yang tak d jangka dari filem nie ya, hehe... kalau korang nak tau dgn lebih lanjut (sinopsis), bolehlah klik sini.... erm, amin zaki kasi 3 bintang dari 5 la, hehe...


5 comments:

chanz said...

mesti banyak jerit2...alahai..

Amin Zaki said...

haha.... agak ar....

Cik Eka said...

amin..x naik cam na tu?? kdg2 kalau kita baru lagi daftar nuffnang tu,dia tak keluar dan dan tu.kene tunggu dulu dan baru ada iklan keluar..

tp eka tengok ade jer

Amin Zaki said...

tu la, baru jea naik, hehe.... blogger baru katakan, haha... ok2, tq ya...

Cik Eka said...

hehehehe..same2 nurse

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...