06 May 2011

TerBaik la REMY ISHAK......!!


Haha... Baru abis tgk cerita cun (lambat tol aku nie), tp at least, tertunai gak niat aku walaupun tak sempat nak tgk kat wayang.....

Nak respek ar Remy Ishak, suka tgk dia berlakon, ape jea watak yang d beri pada dia, semua menjadi..... suka dengaq dia cakap utara, jadi la pulak, haha....

Walaupun karier remy bermula agak lambat, tp d sebabkan bakat semulajadi yang ada pada dirinya membuatkan Remy cepat mendapat tempat dalam dunia seni tanah air....

Paling tak sabar nak tunggu 19 Mei ni, tak lain tak bukan filem Nur Kasih The Movie, hehe..... ape lagi kejutan yang akan kita dapat dari filem tu....

sapa2 nak tengok serba sikit sejarah hidup Remy Ishak, leh klik kat sini

ape pun, semoga maju jaya kepada Remy Ishak dalam menempuh dunia seni, gosip2 tu besala, dah nama artis, haha.... assalamualaikum... :)

3 comments:

chanz said...

19 mei nak dekat da rupanya

Amin Zaki said...

haha.. tu ar pasal, jom2..!!!

lea said...

cun......

not bad la....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...